miércoles, 26 de noviembre de 2014

Nana navideña "Panxoliña dos ratos", en Galego



Canción de Mama Cabra en Galego.
Una nana navideña. Para que tu ratoncito tenga dulces sueños.

Audio en spotify: Mamá Cabra – Panxoliña Dos Ratos


Letra de la canción:

Durme meu ratiño durme
durme que che ei de traer
un dente novo de neno
para que rilles con él.

Para o turron duro,
para o turron brando,
abelás, piñons e máis figos pasos
amendoas moi doces
castañas e pipas
melindres e noces e máis figos pasos.

Durme meu ratiño durme
durme que xa son as 12
durme meu ratiño durme
durme que ahí ven Ratín Mago
cun dente novo de neno
que trae gardado nun saco.

Para o turron duro,
para o turron brando,
abelás, piñons e máis figos pasos
amendoas moi doces
castañas e pipas
melindres e noces e máis figos pasos.

Durme durme meu ratiño
no meu colo de sabores,
durme meu ratiño durme
durme que xa son as 12.

Para o turron duro,
para o turron brando,
abelás, piñons e máis figos pasos
amendoas moi doces
castañas e pipas
melindres e noces e máis figos pasos.



No hay comentarios:

Publicar un comentario